• oktober 2021

Rust, sereniteit, natuur met een prachtig uitzicht.

• oktober 2021

Toen wij hier aankwamen (20.00u) met twee kleine kinderen die moe waren, stak de eigenaresse eerst een sigaret aan vlakbij mijn jongste dochter. Vervolgens weigerde ze ons resoluut toegang omdat er al een groep stond. Ondanks veel vrije plekken. Ik denk dat ik nog nooit zo onbeschoft behandeld ben.

Loofus

Sorry dat je teleurgesteld bent, onze receptie is open van 9u tot 19u en we hebben een kleine structuur van max 20 personen. Deze datum zat vol, jammer dat je niet gebeld hebt om beter getraind te worden en hiervoor goed georganiseerd met je kinderen.

• juli 2021

• oktober 2021

Rust, sereniteit, natuur met een prachtig uitzicht.

• juli 2021

Pyrénées Emotions