leuke camping met toegang tot het strand, ruime staplaats met cca kaart €19 per nacht zie data in cca gids

Argegna

Een heerlijke camping direct aan zee. Plaatsen zijn prima en de het sanitaire is schoon en goed. Achterop de camping is er minder rumoerig dan aan het begin. We komen zeker terug.

Martin-en-Els

zeer mooie plek, met schone en moderne faciliteiten, de kavels zijn vrij klein en dicht bij elkaar maar beheersbaar;). directe toegang tot prachtig, breed en zandstrand!

Camping La Creole