• december 2019

Niet operationeel Zonder water

• juni 2019

Geweldig klein gratis servicepunt net aan de rand van mooi dorp. We wisten niet dat het lobgedeelte van de kraan zich losdraaide, maar gelukkig had hij een adapter van slechts 2 cm breed om te passen

• maart 2019

We kwamen hier om ons toilet leeg te maken en schoon te maken, te vullen met schoon en leeg grijs water. U kunt uw grijswatertank alleen leegmaken als ALLE leidingen zijn verwijderd. De stad is prachtig, maar ga verder als je een volledige service nodig hebt.

• december 2019

Niet operationeel Zonder water