• september 2021

Schandalige behandeling door personeel, op agressief af. en dat voor een flesje zelfgetapt kraanwater! zeer klant onvriendelijk. nooit meer Yellow camping.

• augustus 2018

We waren hier begin juni 2018. Grote plaatsen, met ACSI is de prijs goed. Alles is een beetje liefdeloos, maar geschikt voor doorvoer. Goede restaurants zijn alleen beschikbaar in de stad Millau

• augustus 2018

Goed gelegen camping. Met de ASCI-kaart is de prijs goed. Grote percelen. Zelfs met trailer geen ruimte problemen.

• september 2021

Camping Les Rivages