• augustus 2021

We werden super vriendelijk ontvangen en dat is een understatement. Pascal neemt de tijd en we kregen zelfs drankjes, hapjes en groente en fruit. Mooi terrein. Plaatsen op het gras lekker ruim. Maar we waren ook de enige. Stadje is mooi en we hebben goed genoten.

• juli 2018

rustige en ontspannende plek waar alles goed is doordacht.tafeltennis tuin ligstoel barbecue beschikbaar. wc ter plaatse. auto- en parkeerdiensten voor de nacht 10 €. toegankelijke plaatsen vlak en schaduwrijk. eigenaar super aardig. bakkerij omgeving op 500m; gastvrije plek zoals de eigenaars

• augustus 2021

• juli 2018