• april 2021

Zag er verwaarloosd uit, gras 50 cm hoog. Niemand gezien. We zij doorgereden naar Caussade. Prima camperplaats met alle voorzieningen. Met een Pass'Etappe, €10,00

• oktober 2019

Prijs 7€. Inclusief elektriciteit. Plaats is niet meer waard. Nogal rommelig. Wel mooie winkel. Bovenop je aankopen moet je de plaats betalen.

• september 2019

Mooie locatie voor een rustige stop op een boerderij met lokale producten Bio-elektriciteit beschikbaar geen afval

• april 2021

• oktober 2019