Vrij sombere plaats om te staan. Drinkwaterafname vonden we niet zo netjes. Wij betaalde 10€ voor 2 personen electriciteit inbegrepen. Op de capitainerie zeer vriendelijke ontvangst. Montauban is een mooie stad op wandel en fietsafstand.

Daniel---Christiane

20/09/2022 slagboom werkt niet, aanmelden bij bar, gesloten, of capitainerie ook gesloten. CP staat vol, weet niet of elektriciteit werkte. Grijswater en cassette geledigd maar geen spoelwater. We zijn iets verder langs de kant gaan staan, samen met andere zwerfwagens

• november 2021

Verharde plaatsen, 31 oktober in de loop van de dag vol geraakt. Bij jachthaven waar toilet aanwezig is. Voorzieningen verder op camperplaats zelf. Speeltuintje naast de deur. Leuk om te wandelen/fietsen langs kanaal en sluizen en vlakbij het erg leuke stadje. Vriendelijke beheerder!

• november 2021

Aire de Camping-Car