Aire de Camping Car Narbonne plage

Narbonne, Aude, Occitanie, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Prachtige plek op 300 m van zee, zeer goede wandelmogelijkheden vanaf de camping in het Massif de Clape

atego824

prima plek hoor. stroom en waten via extra betaling. voor de honden mensen strand op 400 meter. 10€ per nacht . ik vindt t prima.

tinus19

Openingstijden kloppen niet, gisteren stonden we voor een afgesloten slagboom en moesten we in het donker op zoek naar een alternatief. Gelieve correct in te stellen! Verder mooie plek met stroom en water tegen betaling voor één nacht op doorreis.

Aire de Camping Car Narbonne plage