• december 2019

Modderige plekken. Toilet loosput is een stuk rioolpijp met een deksel. Dat wij er waren halfvol met ....... Toilet gesloten en ook alle andere waterpunten waren afgesloten. Het hek is verdwenen dus terrein is niet meer afgesloten.

• augustus 2019

Prima plek met alle voorzieningen. Alleen geen Electra. Dorp op loopafstand

• mei 2018

Een CP aan een weg met overdag veel verkeer. Naast lokale winkels een Intermarche en Super U in de buurt. Prima uitvalsbasis voor fietstocht naar Montauban en Bruniquel.Aviano

• december 2019

• augustus 2019