• maart 2023

we bleven niet omdat ze alleen gekraakte wc's hadden, hoewel als dit geen probleem is, het een heerlijk slaperig Frans dorp was in letterlijk het midden van nergens

• mei 2020

• juli 2019

Gratis lucht (geen voorzieningen) aan de rivier en met prachtig uitzicht op het verwoeste kasteel hierboven. Vlakke parkeerplaats en wat schaduw. Cafe des Sports vriendelijk en had gratis saxofoonconcert. Restaurant tegenover mairie had een zeer populaire pizza-avond. Heerlijk.

• maart 2023

• mei 2020