Palavas-les-Flots, Hérault, Occitanie, Frankrijk

Aire Camping Cars - Paul Riquet

bewaakte plaats bij de haven [slagbomen] - let op: toeslag voor campers >8m - op loopafstand van het gezellige centrum en strand [1km] - bakker 300m

• Rue Frédéric Mistral

34250, Palavas-les-Flots, Frankrijk

3van 5

vriendelijke receptioniste die Engels kon. de plek is 17 euro incl stroom. je mag zelf een plekje uitzoeken aan het water. wc en douch zagen er redelijk uit. prima om een paar dagen te zijn. leuk dorpje en strand op loop afstand

• april 2022

Prijs € 17 incl stroom ipv € 21.50. Wc en douches redelijk en in een verwarmd gebouw. Receptioniste (volgens mij nieuwe) moet wel weten wat fatsoen is, om het gebaar te maken f y omdat ik er 5 min. sta en dan vraag of ze me kan helpen (niemand voor mij)

• maart 2022

Mooie grote parkeerplaats gelegen aan de haven. De plaatsen zijn groot, afhankelijk van waar je staat. De stad is gemakkelijk te voet bereikbaar. Prijs 13-03-22, € 17,00 met elektra

3van 5

• april 2022