raphael

Hallo, je kwam op zondag 15 augustus, toen we vol zaten, zonder te boeken of de borden te lezen die aangaven dat we geen honden accepteerden om redenen die verband houden met onze fokkerij. Onze boerderij van 200 ha is inderdaad een boerderij en geen dierentuin, waar we koeien en paarden houden. De schapen wiens rol eco-grazing is, zijn inactief als het warm is in de schaduw van de struiken, niets meer normaal :) Ik heb je doorverwezen naar een camping die honden accepteert, ik heb de tijd genomen om je op de kaart te laten zien. Als het op toegang aankomt, komen zelfs zware campers regelmatig;) Fijne feestdagen voor jou!

• mei 2022

• juli 2020