Camping Le Moulin du Luech

Peyremale, Gard, Occitanie, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Relaxte camping met een erg prettige beheerder. Ruime plaatsen en goed onderhouden sanitair. Toe wij er in mei waren was er geen broodjes service. In Bessege zitten drie bakkers op 5 km rijden van de camping. Alleen contante betaling.

jeroenvra

Het was een genoegen u te mogen verwelkomen in ons kleine paradijs aan de oevers van de rivier de Luech. Rust is inderdaad essentieel voor een ontspannende vakantie, daarom vragen wij bijzondere aandacht voor het respecteren van uw buren voor een vriendelijk verblijf. Van harte, Jonathan de manager

Leuke kleine camping. Het “dorpje” bestaat uit een paar huizen. Wel heel pittoresk gelegen. Er is een minirestaurant waar in het weekend gegeten kan worden. Bakker komt op vast tijdstip langs in het dorpje (behalve zondag). Erg aardige beheerder.

Cali-Deventer

Hallo, Wij danken u voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van de rust van ons kleine stukje paradijs aan de rivier. We kijken ernaar uit u te verwelkomen voor uw volgende verblijf in de Cevennen. Jonatan de beheerder

eiksan

Hallo Eisan, Bedankt voor uw bezoek aan ons kleine stukje paradijs aan de rivier. We zijn verheugd om te zien dat u genoten heeft van onze nieuwe toiletten die met passie zijn gedecoreerd. Het is met plezier dat we u verwelkomen voor een toekomstig verblijf in de natuur. Jonatan de beheerder

Camping Le Moulin du Luech