Zeer vriendelijke gastheer op een kleine camping in familiebezit. Plaats was erg basic, maar het was schoon en werkbaar. . Camping ligt op 5 minuten fietsen van het centrum. Geweldig voor een of twee nachten waarbij je belangrijkste doel is om de prachtige stad te zien..

• april 2023

Prima winkel als je geen Ritz sanitair nodig hebt omdat je toch alles bij je hebt. In het restaurant zingen ze ervoor. We zullen terugkomen.

• april 2023

Echt leuk om heen te gaan. Gezellige dansende, zingende kok en t eten is prima!. Niet te moeilijk doen over het sanitair, wordt zeker wel schoon gebouden. Wij redden onszelf id camper. we betaalden €10,50 zonder elektra. Komen zeker terug voor een nachtje. prijs/kwaliteit perfect.

Camping Saint Christol