• november 2023

lastig te vinden en routeplanner bracht ons aan de voorzijde van de winkel. kijk uit anders kom je er niet meer uit. verder okay alles kn de buurt

marianne-v

we kwamen.laat in de middag aan. Camper op de CP neergezet, flink wat ingeslagen, eten en naar bed. Op die manier een prima plek.

• januari 2020

Rustig naarmate je toch bij een tankstation staat en relatief vlak. Handig dat je veel in de buurt hebt, mocht je last-minute toch nog iets nodig hebben los van nachtrust en brandstof. GPS deed wel moeilijk over het vinden van de plaats.

• november 2023

• januari 2020