Mooi gelegen familie camping. Alles zeer schoon en netjes. Wij betaalden eind september €22,30 incl. belasting en elektriciteit per nacht en 2 personen. Het adres is Chemin de la Canebière 30500 Saint Ambroix

• juni 2021

Twee nachten hier gestaan. Sanitair prima. Wifi op de camping. Vriendelijke eigenaar hij spreek ook Engels. Op loopafstand van het plaatsje. Toegang naast de kerk is idd smal, maar te doen met vriendelijkheid en beleid. Wij betaalden €22,30 per nacht

• september 2019

• juni 2021