Rustige Top camping als het weer meezit. Fanny, is een zeer vriendelijke gastvrouw. prijs qualiteit verhouding is zeer goed. Tot we weer in de buurt zijn. Mvg. Bob.

• september 2020

Vriendelijke ontvangst Van mijn kant betaalde ik 13 € voor 2 personen met een busje zonder elektriciteit. Weinig vlakke plaatsen. Begin september 4 ° in de ochtend zou je het moeten weten

• december 2018

Doorgang in september 2018. Super welkom. Prachtige site. Wachten op wat werk, deze camping is geweldig in het hart van de Aubrac. Joili dorp met een aantal lokale winkels.

• september 2020

• december 2018