Dit jaar voor de 2e keer naar Mas Cauvy. Waarom? Zeer ruime plekken, een zalig zwembad, prima en schoon sanitair. Sophie en haar familie zijn altijd bereid om te helpen en de gasten van info te voorzien.

vanGeel2002

na jaren waren wij er weer. het is een super plek waarbij je het echte Franse camping gevoel hebt. alles aanwezig in een heerlijke camping sfeer.

• november 2022

Gezellige, landelijke camping, zeer schoon sanitair en zeer vriendelijk personeel. Mooi uitzicht. ik raad aan

• november 2022

Camping du Mas Cauvy