Rob_Wilma

Schitterende camperplaats, gastvrij ontvangen, heerlijke douches. Leuke plaats Sauve op heerlijk loopafstand via een leuke route. Aanrader met mooie grote plaatsen.

boonjoshua

volgens de site zou het open moeten zijn vanaf pasen, wij zijn aan de gesloten poort geweest op 9 april, niks geen briefje aan de poort, zag er wel mooi rustig en groen uit.

LoftyOne

Hallo, Ik ben zeer verrast door uw opmerking, aangezien wij open zijn. Bij de ingang staat een intercom tot uw beschikking evenals mijn telefoonnummer. Waarom heb je niet gebeld?? Met vriendelijke groeten, Jerome

Aire Camping-car du Domaine de Bagard