Ik was hier in de nacht van 25 op 26 februari 2024. Goed geslapen en voelde me veilig hier. Voornamelijk Franse campers. Ik heb geen aanvoer of afvoer gezien. De opgegeven locatie klopt niet helemaal, maar de vele campers zijn niet over het hoofd te zien.

• april 2023

gedoogplaats, niet meer of minder. Gratis op het achterste deel van de parkeerplaats. er staan nu 40 Campers, meest Fransen. servicepunt is bij het tankstation. proima voor één of twee dagen, of voor op doorreis, dank u wel

• april 2023

• Av. Edgar Faure [Route de Valras]