• september 2019

Hele rustige plek. Rondom ons enkele vrijstaande woningen. We staan alleen maar voelen ons daardoor toch veilig. Enige voorziening is een afvalcontainer.

• mei 2019

Is geen cp volgens de burgemeester maar wel gedoogd. Zeer stil en rustig.Geen voorzieningen. enkel wat wandelen in de omgeving.Op 3km van kathedraal de St Bertrand bezoek waard maar betalend. Rond het stadje Romeinse overblijfselen meer uitleg in het gratis museum in het stadje.

• maart 2017

Prima plek voor 15 campers om alleen te overnachten bij clubhuis heel rustig en stil. Geen voorzieningen maar die hebben we toch zelf aan boord! Het gaat alleen maar om te overnachten!

• september 2019

• mei 2019