• maart 2019

Op zich een prima plek: goede ondergrond, stil, horizontaal, prachtige omgeving. Nadelen: het kopen van jetons voor Flot Bleu is lastig, er is geen afvalbak.

• april 2017

• oktober 2015

wij zijn hier in oktober 2015 geweest , wel was er een flot bleu , geen ontvanger van de gemeente gezien , twee nachten gestaan , het was er zeer rustig , bronnen voor water laden dicht bij , zo uit de berg . in het dorp alle voorzieningen te koop , iets buiten het dorp een inter mache .

• maart 2019

• april 2017