• augustus 2021

beetje rommelig plekje, meer een parkeerplaats dan een CP. langs doorgaande weg maar wel heel dicht bij een mooi strandje waar je mooi kunt zonnen of wandelen langs de cote sauvage. voor een nachtje ok maar niet meet dan dat

• juli 2021

Nu €9,80/24u. Een puur schandaal om dergelijke plaats te maken. Eigenlijk maar plaats voor een 6-tal camperbusjes. En aan een rond punt met heel veel verkeer. Merci Batz-sur-Mer, c’est une honte de faire un emplacement pareil.

• juli 2019

Veel te dure en niet verzorgde campingplaats. €36 betaald voor 1 nacht. Belachelijk!! We moesten€6 bijbetalen omdat we met 3 waren ipv met 2 personen. Geen aanrader. Niet gezellig om te staan.

• augustus 2021

• juli 2021