Camping du Val de Sarthe

Beaumont-sur-Sarthe, Sarthe, Pays de la Loire, Frankrijk

• juli 2024

Zeer vriendelijke ontvangst. Grote plekken met haag afgescheiden. sanitair wordt super schoongehouden. Echt een aanrader!

• juli 2024

Mooie, ruim opgezette camping aan het water. Grote plekken met veel privacy. Toiletgebouw was keurig schoon 👌 Een zeer vriendelijke dame bij ontvangst die ons iedere ochtend onze broodjes, vers van de bakker, kwam brengen. Wij stonden hier 2 nachten, inclusief stroom voor €32,76.

• juli 2024

Het is een leuke plek, goed onderhouden en schoon, en het sanitair is ouder maar oké. De plaatsen zijn groot en omgeven door heggen. Wat ik niet begrijp is de prijs: 1 camper, 1 persoon en een hond, geen elektriciteit. € 14,88. Blijkbaar betaalt iedereen hier een andere prijs?

Camping du Val de Sarthe