Camping RCN la Ferme du Latois

Coëx, Vendée, Pays de la Loire, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Voor de 4e keer in 15 jaar... Dat zegt alles. Accomodatie nog steeds netjes en toch is er veel uitbreiding. De RCN stijl is dicht bij de natuur gebleven en hier dus ook. In juni nog erg rustig en een goede plek voor mijn camper. Neem de fiets mee dan is er binnen 20 km. genoeg te doen!

• september 2021

mooie camping met ruime plaatsen . We waren hier 3 dagen met onze camper. Sanitair is vrij nieuw en schoon. Heerlijk zwembad, ook voor kinderen. Goede uitvalbasis voor de omgeving. een aanrader.

• augustus 2020

• september 2021