• juni 2021

smal steil weggetje naar beneden. je mag op het stuk met grind staan. Niet in de parkeervakken. Er staat iets van een toilet gebouw, ik heb er niet in durven kijken. Zag er wel Franse vissers in en uit gaan. Mooi meertje.

• mei 2019

28/4/18. geen toegang tot welk gebied dan ook. camperstop bestaat niet meer

• januari 2019

Voor ons 6 sterren. Prachtige plek. Rustig aan een meertje. Buiten het toiletgebouwtje geen faciliteiten. Alleen voor kleine campers. De toegang is smal en wat hellend. 6 meter geen probleem. 2.30m breed is wel een probleem.

• juni 2021

• mei 2019