FamilieGillissen

29 juni 2023 in herontwikkeling. Alleen de eerste 10 plaatsen en diensten gaan open. Gehele lucht is gesloten van 10-21 juli. Gepland om enige tijd daarna te heropenen als Camping Car Parks Air met elektriciteit.

dunniom

niet eens een plek op de camping te hebben gevonden waren we tevreden maar ik moet zeggen dat het al met al handig is voor het stadscentrum een paar stappen gratis lossen en laden kolom een beetje luidruchtig maar als je ook fietsen en scooters hebt geniet je van de omgeving tot aan de oceaan

• Avenue de la Brière

44350, Guérande, Frankrijk