• september 2021

JessicaSol

Beste Jessica, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen op campercontact. We zijn blij om te lezen dat uw verblijf bij Yelloh! Village Le Pin Parasol - Vendée. Inderdaad, hier geniet u van 2 ruimtes: Sensations met vriendelijke sfeer, waterpretpark, amusement, bar/snack, afhaalmaaltijden, kinderclub en activiteiten en Nature & Sens, ontspanning en paradijselijke ambiance met spa, fitnessruimte, restaurant en een zintuiglijk zwembadcomplex. We hebben het geluk dat we op enkele meters van het prachtige natuurgebied Lac du Jaunay liggen, een waar groen paradijs dat te voet of met de mountainbike kan worden bezocht. Onze gastvrouwen staan altijd voor u klaar om u het beste advies te geven over mogelijke excursies. We kijken ernaar uit u nogmaals te verwelkomen in Le Pin Parasol, Tot ziens, Stephanie

• juli 2015

• juli 2013