• juli 2019

Hoewel parkeren is voorbehouden voor campers, auto's uitglijden tussen campers Jong of oud gebruiken water dat nodig is voor luidruchtige campers

• september 2018

Geweldig voor een nacht. parkeren is 's nachts niet verboden. Tour du plan d'eau super. Centre stad en alle winkels 300 m. Gratis diensten !!

• september 2017

Ik woon naast de deur en er zijn campers elke nacht geparkeerd. De setting is mooi en de toegang is gemakkelijk, dus ik zie niet in waarom de nacht is verboden. Geniet van uw verblijf in de Sarthe pole.

• juli 2019

• september 2018