rustige camping met mooie ruime staanplaatsen voor motorhomes. 21€ incl. 16amp electra. Warmwater doet er wel lang over om tot bij douche/afwasbak te komen: waterverlies…. vriendelijke ontvangst. Wij zijn op doortocht maar is zeker een prima plek om de streek te verkennen.

Bilbo

prima camping en een lekkere warme douche, de WiFi is ook goed. de camperplaatsen zijn naast het sanitair gebouw. er zijn wel veel Chalets maar daar heb je geen last van. in October €17,- voor een camper en twee personen

Camping La Grisse