• maart 2023

prachtige plek met uitermate gastvrije ontvangst. zeer behulpzame medewerkers die mee denken en een bepaalde plek voorstelden om te parkeren ivm een boom die in de weg kon staan. gezellige ontvangst met een drankje en vrijblijvend de optie om een drankje te doen. wat een relaxte plek!

• maart 2021

hartelijke ontvangst door vader en zoon Proeverij bij aankomst een uitstekende ros Ik raad dit adres aan.

• december 2019

Vriendelijke eigenaar en wijnproeverij.

• maart 2023

• maart 2021

• december 2019

Vriendelijke eigenaar en wijnproeverij.

Domaine du Clos Saint-Maur / Cave Vivante du Champignon