De prijs is geen 9 euro maar 14 euro

metay

goed uitgeruste omgeving mooie locatie klein gezellig dorp en goed uitgerust met winkels op 5 minuten lopen jammer dat de prijsverhoging een beetje hoog was van 9 € naar 14 € niet gerechtvaardigd

• mei 2022

Ruimte heeft alles wat je nodig hebt. Netjes en stil. Overdag wat verkeer omdat het de ingang van het dorp is. Het strand heeft geen golven, verder leuk. Klein, leuk dorp. we vonden wat we nodig hadden. de plaats is op de zoutpannen. Prijs per nacht 14 euro.

De prijs is geen 9 euro maar 14 euro

• mei 2022