Nette camperplaats waar je op n soort verhard gras staat. Tien minuten wandelen naar de Japanse tuin, die het waard is om te bezoeken. De cp heeft geen voorzieningen. Er is een openbaar stads toilet gebouw ruim vóór de ingang naar de Japanse tuinen.

• mei 2018

Bedankt aan de gemeente voor deze zeer mooie lucht, dicht bij de winkels en het oosterse park, geen luchtservice maar een waterpunt. we voelen ons welkom

• april 2018

Tot nu toe geen loosmogelijkheden, lozen bij de rioolwaterzuiveringsinstallatie op 500m of in Mauleon op 7 km. Parkeren erg handig voor het oosterse park en alle winkels.

• mei 2018

• april 2018