Op zich een prachtig gelegen plek, aan meerdere kanten open naar de zee. Maar dat heeft niets te maken met een "camping". Het is gewoon een heel groot veld. Wat uiterst vervelend is, is de zeer trage check-in. Ik dacht dat de dame achter de toonbank nu elk moment in slaap zou vallen.

perfect voor fietstochten en dicht bij prachtige stranden

• oktober 2021

De plaats is prachtig gelegen en veel van de parkeerplaatsen hebben "zeezicht". Waarom bepaalde rijen parkeerplaatsen officieel niet bezet mogen zijn, maar andere stacaravans wel, is mij onbegrijpelijk. De sanitaire voorzieningen zijn ok. Voor de geboden prestaties vind ik de ruimte te duur.

perfect voor fietstochten en dicht bij prachtige stranden

• oktober 2021