Rustige plek om te staan. Met onze aanhanger hebben we een plekje kunnen vinden. De weg naar de stad is te voet en ook met de fiets.

Betti58

prima plek voor een overnachting zonder kosten, Er zijn dan ook geen voorzieningen. Wij hebben de fiets gepakt en langs de kust een gezellige plek opgezocht. Er zijn mooie stranden dus gewoon een aanrader.

mikeencin

naartoe gereden, ondanks dat er over deze plek nog geen recensie was geschreven. mooi plekje, rustig en meer dan genoeg ruimte!

Aire camping-car Pornichet