heerlijke plek. uitzicht op zee. grasland ernaast voor de honden. alles aanwezig water stroom enz voor de verzorging.

L&L146

mooie Camperplaats met uitzicht op zee. plaatsen zijn niet er ruim maar prima. leuk wandelpad langs het strand goede fiets routes duidelijk aangegeven supermarkt in het dorp 10 min. fietsen service plaats is prima geen probleem. wij komen zeker hier nog een keer.

uitert

via de camperplaats wandel je gemakkelijk naar zee en het dorp. wij vonden de naaldbomen minder en de service plak was erg smerig.

Aire de Camping-Car Parc Les Pinettes