Sluiten graag aan bij positieve beoordelingen. We hebben er twee nachten doorgebracht. Aan overzijde van de rivier Mayenne loopt prachtige fietsroute. We zijn richting Laval gefietst en nog ca 12 km verder zuidwaarts en terug. Prachtige fietstocht met mooie natuur, sluisjes en picknickende Fransen.

Jan-Kitty

prima CP met veel bomen voor schaduw. klein sanitair blokje met 1 douche, vond ik wel wat weinig. maar wel prima in orde allemaal. er is geen receptie, je moet betalen aan de poort en dan kan je er in en zelf een plekje zoeken. voor een nachtje vonden wij het een goede plek.

Rikkie1968

Wat een prima CP. Mooie ruime plekken,heerlijk onder de bomen,het was erg warm toen wij hier waren. Heerlijke douche in sanitair blok. Uitstekend werkend service station. Prima plek. De omgeving niet gezien, wel in het dorp een Bar Tabac voor een drankje.

Aire des Marchanderies