Ducatio

Prima verblijf gehad, Aug 2022, 2 overnachtingen gedaan. Dichtbij Le Puy du Fou, we hebben de camper overdag bij bezoek daar geparkeerd, maar uit ervaring bij le Puy du Fou, was het erg fijn om in de avond even lekker te kunnen douchen. Prima plek.

• augustus 2019

Voor bezoek aan Puy du fou prima camping. Je moet wel met camper, maar bij Puy du fou kun je overdag gratis parkeren tot 1 uur ‘s nachts. Sanitair mag iets beter bijgehouden worden. Nu bij vlagen wat modderig. Zwembad netjes en leuk voor kinderen.

• augustus 2019

Camping Le Vallée de Poupet