Aire Camping-car Park de Saumur

Saumur, Maine-et-Loire, Pays de la Loire, Frankrijk

• juni 2024

Goede centraal gelegen camperplaats. Helaas ontneemt het atletiekstadion het zicht op het chateau. aan de andere kant van het stadion is er mooizicht op het chateau. er is zelfs een drijvend restaurant en er staat een gezellige foodtruck.

GdeReus

Dichtbij de mooie stad. Inchecken met de “camping-car park” pas. Openbaar toilet aan de overkant van de straat. Broodjes kun je de voorgaande dag bestellen (voor 18 uur) bij de naastgelegen camping.

Van-Bruchem

We verbleven van 10-5 tot 11-5. Prachtig dorp met nog mooier kasteel. MAAR 's nachts, de hele nacht zelfs tot 09.00 uur, echt luide muziek (bas). Begrijp me niet verkeerd, ik hou van een beetje techno, maar niet de hele nacht….zonder de muziek 3-3,5 sterren

• juni 2024

Aire Camping-car Park de Saumur