We verbleven van 10-5 tot 11-5. Prachtig dorp met nog mooier kasteel. MAAR 's nachts, de hele nacht zelfs tot 09.00 uur, echt luide muziek (bas). Begrijp me niet verkeerd, ik hou van een beetje techno, maar niet de hele nacht….zonder de muziek 3-3,5 sterren

JaccoB

Uitstekende locatie, je moet je registreren bij een totem met touchscreen en je krijgt dan een kaart van € 5,- die je vervolgens kunt opwaarderen voor andere delen van het circuit. Uitzicht op de rivier, handig laden en lossen. één nacht € 13,80

• februari 2024

prima plek, netjes, gezellig stadje, mooi zicht op Loire en kasteel. op wandelafstand. hier komen we graag terug!

• februari 2024

Aire Camping-car Park de Saumur