mooie locatie, helaas was het water uitgeschakeld en het servicepunt was walgelijk. Het gebrek aan water helpt niet. als de gemeente de faciliteiten bijwerkt, zullen we terugkeren omdat we van het gebied houden.

Grietje12

Prima CP. voor 1 of meerdere nachten en goed te doen om met de fiets Saumur te bezoeken. Water moet betaald worden voor 1 jeton €2,50 krijg je 120 liter water voor. Het blijkt dat 100 meter verder doorrijden nog meer plaatsen zijn.

• Rue de la Mairie 5365F

49730, Turquant, Frankrijk