• januari 2024

Goed geslapen maar het terrein is zeer slecht onderhouden, zie foto’s. Ondanks dat ik onder de wifimast stond was de verbinding slecht.

Jilll

kom hier nooit meer. poort stond open kaartje getrokken. zuil computer deed het niet, je kan alleen betalen met creditcard. zeer onaardig personeel aan de telefoon voor hoe dit op te lossen om te betalen. snauwend werd gezegd meteen de plek te verlaten. totaal geen medewerking. nooit meer

puwi

Prima voor 1 overnachting, als het vol is, zijn de plaatsen krap.

• januari 2024

puwi

Prima voor 1 overnachting, als het vol is, zijn de plaatsen krap.

Aire Camping-Car Park Le Tarteron