sanitair is sterk verouderd. plaatsen zijn groot. te duur: 30euro

Silwie

De ontvangst was vriendelijk. Met de kampeerauto konden we zelf een plek zoeken. Veel schaduw mogelijkheden. Mooi gestaan. Het sanitair is sterk verouderd en was niet schoon. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

Gerbrand

Onvriendelijk personeel bij de receptie. Ze stonden erop om tijdens het verblijf een paspoort of rijbewijs te behouden. Iets wat onrechtmatig en onveilig is met het risico op identiteitsfraude. We namen het besluit om naar de volgende camping te rijden.

sanitair is sterk verouderd. plaatsen zijn groot. te duur: 30euro

Camping des 5 Vallees