typisch zuid-Franse camping met zeezicht. Net sanitair, mooie zwembaden. Maar ook veel stacaravans (en zo te zien worden er dat nog meer) en veel plaatsen die met een beetje camper niet makkelijk of helemaal niet te bereiken zijn.

Theo-en-Wilma

in voorjaar juni hebben wij heerlijk genoten alles super netjes bij gehouden wij hebben motoren bij ons je kan hier onbeperkt genieten van mooie routes bv naar cassis route du cretes

• mei 2022

mooie camping, erg vriendelijk. alles te krijgen en zelfs een zwembad en restaurantje. op de fiets (e-Bike) goed te fietsen naar cassis en la ciotat via stukken fietspad erg mooi

• mei 2022

Camping de Ceyreste