Volgens de receptie, is er geen broodjesservice.

• oktober 2021

We waren hier 2 nachten in september. We hebben een camper met aanhanger. Toen we weg reden was de grond drassig ivm hevige regenval. Dat was wel even spannend . Stadje is leuk, met goede restaurantjes en kleine winkeltjes. CP heeft alles wat nodig is.

• oktober 2019

14 oktober 2019 camping bezocht. Geen vlakke plaatsen. Voor campers moeilijk manoeuvreren. Alleen beetje lauw water in douches en afwasplaatsen. Konden alleen in cash betalen. Informatie over Digne les Bains was op, moesten we maar bij de Office du toerisme vragen.

kema2018

Volgens de receptie, is er geen broodjesservice.

• oktober 2021

• oktober 2019