Heerlijke plek om het naseizoen. Alle voorgaande recensies geven goed weer waar de kwaliteiten liggen. wat ons betreft een aanrader en voor herhaling vatbaar. We hebben hier 10 dagen met veel plezier doorgebracht

Stoepleo

Wat een leuke camping. Niets op aan te merken. Zo hoort een camping te zijn. Een prachtig familie bedrijf.

JaTin

Gewoon een prima camping. Alles goed voor elkaar: ontvangst, faciliteiten, ruime plek, voorzieningen in directe nabijheid, fietsen en wandelen in de omgeving. Kortom, voor ons de volle 5 sterren! De geplande 3 nachten zijn er 7 geworden.

Camping La Vieille Ferme