Camping du Lac les Iscles

Eygliers, Hautes-Alpes, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

Wij stonden 2e helft sept aan de rand a/h meertje met prachtig uitzicht op de bergen. Elke morgen heerlijk gezwommen in het koele meertje. Zeer rustig in het naseizoen, camping is open tot 30 sept. Vriendelijke ontvangst.

• juli 2020

Rustige camping, 2pers met stroom en tax E20,20 per nacht. Oud sanitair, douches vaak lauw, wel prachtig uitzicht en lekker meer om te zwemmen en vissen.

• juli 2020

Prachtige camping aan een mooi meertje. Ruime plaatsen. Wij hadden geluk aan stonden aan het meertje met een prachtig uitzicht op Mont-Dauphin. Sanitaire voorzieningen zijn prima. Aan de receptie erg vriendelijk geholpen, spreken Nederlands-Frans-Engels.

Map
Green Key eco-label