Camping les Micocouliers

Graveson, Bouches-du-Rhône, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Op deze camping hebben we 5 dagen doorgebracht. Zeer vriendelijke eigenaren. Broodservice was top! WIFI was goed! Ruime camperplaatsen. Toiletten zonder wc papier en bril. Wasruimte had geen gemengde kraan. Douches waren ruim en prima.

• april 2023

Prima camping. Grote plaatsen , zon en schaduw. Veel vogels, hop bij de camper.. Goede douche. Vriendelijke eigenaren, goed bereikbaar. Met de fiets naar Avignon was goed te doen. Supermarkt U met groot assortiment in dorp.

• oktober 2022

• april 2023