• juli 2019

We hebben er gestaan... maar het was erg druk je staat dicht op elkaar! Dorpje is wel leuk en als je een stukje loopt kan de hond even zwemmen om af te koelen.

• augustus 2018

Kuschelcamping is aangekondigd, veel strakkere is niet langer mogelijk! Plaats 5min. weg. Oké voor één nacht.

• augustus 2018

Veel beter werkt niet: top georganiseerd, met schone labels en elektriciteit, water en de afvoer van dezelfde - schaduwrijke en zeer dicht bij het centrum. Geen buien maar wat de hel! :-)

• juli 2019

Aire de Camping-Car