• maart 2022

alleen parkeerplaats. overnachten niet toegestaan. zie foto

• augustus 2021

Klein parkeerplaatsje.heel dichtbij het strand, helaas ook heel dichtbij een strandclub waar ze harde muziek draaien tot 1 uur ‘s nachts. We deden geen oog dicht, ook niet met oordoppen. Het is een mysterie hoe de medecamperaars het hier zolang uithouden. We zijn weggereden om 12 uur ivm muziek.

• juli 2021

3-7-2021. Staan hier een paar dagen. Douche op t strand. Mooie, veilige fietspaden. Pain-depot op 200 meter. geen voorzieningen, maar het is een gratis plek, 50 meter van t strand. belendend park met veel schaduw.

• maart 2022

alleen parkeerplaats. overnachten niet toegestaan. zie foto