• maart 2023

We hadden geen zin om verder te zoeken, maar de reviews die hier staan kloppen! Rotzooi overal, voor 1 nachtje ok, maar morgen gauw weer weg!

• februari 2023

Ruime plekken. Sanitair is gerenoveerd om de camping op te pimpen. Veel arbeidsmigranten. Om klaar te zijn voor het seizoen zal er hard gewerkt moeten worden, want het was een grote zooi.

• juli 2021

Hier wordt gewoon de CCkaart geaccepteetd. Wij betaalden ca. € 17,00 incl. T.bel. De toiletruimte oogt nieuw, de douches zijn goed, wel wat weinig ruimte voor de spullen. Je kan overal staan, veel ruimte. Maar helaas wel overal rommel.

• maart 2023

• februari 2023