Istres, Bouches-du-Rhône, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

Camping le Vallon des Cigales

10 km tot zee - gelegen in bos - gelegen bij meer (200m) - broodjesservice - centrum 2,8km

• Route de Saint Chamas 31

13800, Istres, Frankrijk

• juli 2021

Hier wordt gewoon de CCkaart geaccepteetd. Wij betaalden ca. € 17,00 incl. T.bel. De toiletruimte oogt nieuw, de douches zijn goed, wel wat weinig ruimte voor de spullen. Je kan overal staan, veel ruimte. Maar helaas wel overal rommel.

• juni 2020

Mooie rustige camping, gevaarlijke toegang over de weg om naar een wild strand te gaan .. heeft een voertuig nodig om te bewegen Zwembad nog niet in gebruik

• maart 2020

We kwamen hier rond 15 uur aan en het was siesta waardoor we de gelegenheid hadden om een rondje over de campjng te lopen. Wat een zooitje want hoe dichter je naar de toeristische plaatsen liep des te hoger werd het gras en onverzorgder het geheel. We zijn snel weer ingestapt en door gereden

• juli 2021

• juni 2020